🔥 Free shipping on all U.S. orders $50+

0
0,00 lei
Mini Cart
  • Cosul este gol

    Nu exista produse in cos.

Politica de retur

AcasăPolitica de retur

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • Carte cu semne evidente de utilizare
  • CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
  • Orice articol nu este în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Atunci, contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. să fie publicată oficial.

În continuare, contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {adresa de e-mail}.

Articole de vânzare

Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la office@kidoptik.ro și trimiteți articolul dvs. la: Strada Jimbolia nr. 40, Sector 1, Bucuresti.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca cadou la cumpărare și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou.

Dacă articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare sau dacă persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.

Livrare retur

Pentru a vă returna produsul, trebuie să trimiteți produsul prin poștă sau curier la: Depozit AVEX, str. Mihai Viteazu, nr. 84, loc. Petresti, jud. Alba, 515850.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la office@kidoptik.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.